Nytt försök....

Det var ett tag sen jag skrev här nu har jag kommit på, men jag har varken haft tid, lust eller ork att göra det. Men nu ska jag ta nya tag och skriva lite oftare har jag bestämt. Vi får väl se hur länge det håller i sig ;)

Vad har hänt sen sist....
Tentan är avklarad och slutversionen av c-uppsatsen inlämnades in nu i veckan. Känns skönt!! Nu är det bara att vänta på att få betyg på den också. Verkarde som vi skulle få veta de i nästa vecka, så man kan ju hoppas.

I måndags började vi med den sista kursen (forskning och praxis)....men den känns inte allt för motiverande faktiskt. Känns som vi ska göra en ny c-uppsats fast i miniformat. JIPPIE!!!(eller så inte) Det skulle vara 100 gånger roligare att gå ut på fältstudier/praktik eller haft en valbar kurs dom sista 5 veckorna. Men inte då... Får försöka hitta nån inspiration och motivation nånstanns.

Men de är ju bara 4 veckor kvar nu så de är bara att hålla ut. Alltså shit, vart har tiden tagit vägen. Kändes som man nyss flyttade hit till Örebro och började plugga, men nu har man bara 4 veckor kvar till man är HELT KLAR och ska ut och jobba med de här.

Imorgon ska jag och dom jag umgåts mest med här nere ha en heldag med varandra. På dan vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på, de beror på vad det blir för väder. Hoppas verkligen att de blir fint så vi kan ta en heldag ute. Sen på kvällen ska vi laga 3 rättersmiddag hos mig. Känns som de kommer bli en toppen dag =)

Så idag har jag haft fullt upp. Först varit i skolan och fixat med de nya arbetet med Emelie, sen handlat inför imorgon och städat och donat här hemma så de ser någorlunda städat ut :)

Nu ska jag ta o sätta mig framför tvn, kan ju hoppas att de är nå bra på den också!


Trevlig Helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0