Skärpning!!!

Ojojoj....nu var de på tok för länge sen jag tog mig tid att skriva här.
Nu är det skärpning som gäller...får vi hoppas.

Det har ju hänt endel sen sist jag skrev sist.
Jag är i full gång med min praktik. Trivs mycket bra både med platsen och handledaren, så de är skönt:)
Har varit ute i 3½ vecka nu och börjar komma in i det mer och mer nu äntligen, skönt.
Har även fått börja ta mer eget ansvar. Riktigt kul:)

Nu är det äntligen helg igen.
Skönt efter en vecka på praktiken och en del plugg efteråt.
Imorron äre S-vall som gäller och lite shopping förhoppningsvis. Fick ju pengar idag ;)
Ska dit med kusin Carro och mamsen.
Sen resten av helgen bli not rätt lugn skulle jag tro, inte så mycket inplanerat. Får väl se vad som händer.


Nu har de blivit en liten uppdatering ialf, men ska försöka skärpa till mig och skriva lite oftare.
Får väl se hur de går.....


Trevlig Helg på er!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du fick ju va med Wilmer i lördags och söndags lite juh!! ;)

2009-09-28 @ 07:56:24
URL: http://gruvans.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ja de fick jag också vara, men de visste jag ju inte när jag skrev här;)

2009-09-29 @ 21:31:25
URL: http://johannagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0