Lördag!!

Då var det lördag igen då. Vart tar veckorna vägen?! Kan nån tala om det för mig... Känns inte som man hinner med så mycket som man skulle vilja under veckorna.
Är på praktik hela dagarna o sen hinner man nästan bara hem så är de kväll känns de som....

Igår hade jag en halvtidsbedömning, men har konstaterat att mer än halva tiden redan gått. Har bara 2½ vecka kvar på den första praktikperioden nu. Känns lite konstigt faktiskt att man snart ska byta praktikplats.

Idag har jag varit ner på stan en sväng, var rätt mycket folk ute på ändå. Blev att jag köpte lite smått och gott också, men bara "bra att ha saker" såklart ;)
Kolla om jag skulle kunna hitta några nya vinterstövlar, men hitta inga jag riktigt gillade. Eller jo, jag prova ett par snygga mörkbruna stövlar som jag kunna ha också, helt otroligt, men jag kom på att jag hellre vill ha ett par svarta. Så jag får fortsätta leta..
Ska ju ner till Örebro nästa helg, så jag kasnke hittar några där :)

Längtar som bara den till nästa lördag nu!! Jag, Nattis, syrran och Maria ska på ladies night då :)
De ska bli riktigt roligt tycker ja :)

Ikväll händer inte så mycket, blir nog bara lugnt.
Imorron ska jag o syrran iväg o kolla på handboll. Ska bli rikgit kul, var ju ett tag sen jag var hemma och hade möjlighet att gå o kolla. Så nu i höst när jag är hemma ska jag verkligen passa på att gå o kolla :)

Näe nu får de blir tvn en sväng.


Trevlig fortsättning på helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0