Lördag igen.

Vilken skön lördag jag har haft idag....synd bara att det var så trist väder.
Tog sovmorgon, vaknade inte förän 10. Tror det var behövligt!! Sen har jag varit på stan en sväng, tänkte att jag kasnke kunde hitta nått nytt, men inte då. Kom hem nästintill tomhänt...köpte ett par leggins till mamma som hon ville att jag skulle kolla på om de fanns.

Sen har gjort lite nytta idag också.. Lägenheten är städad, så nu är det rent och fint :) Hinner ju njuta lite av att det är rent och fint ialf. Åker tillbaka till Hudik imorron igen för nästa praktikperiod.

Ikväll blir det filmkväll med Frida :) Ingen aning om vad vi ska se än, men de brukar alltid lösa sig i slutändan!


Imorron är de tågresa som gäller för hela slanten. TJOHOOO!!!! eller så inte. Men hellre tåg än buss.


Näe nu ska jag gå o hämta frida och sen hyra film :)


Trevlig fortsättning på Lördan och helgen!!!

Kommentarer
Postat av: In

2009-10-25 @ 02:31:14
URL: http://gruvans.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Blev nog en bra film skulle jag tro! =) Njut på du! Snart kommer du hem till hudik igen närmare bestämt om typ en så där en 15 timmar tjohooo!!!

Puss

2009-10-25 @ 02:32:44
URL: http://gruvans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0