Barnvakt!!

Idag har jag varit barnvakt åt min älsklingskille, Ine. Carro var också med, tror både Ine och jag tyckte var riktigt kul :)  Vi gick på stan en sväng och självklart har det blivit en hel del bus och lek också :)

Måste bara nämna lite om förra helgen också då jag Nattis, syrran o Maria var på ladies night i Örebro. Riktigt kul kväll var de med mycket skratt. En riktigt lyckad kväll om jag får säga de själv :) Tack återigen!!!!!

Nu ikväll blir de bara en lugn kväll framför tvn med ett glas vin. Kasnke blir nån film också, får väl se  vad som händer.

Trevlig fortsättning på helgen!!!

Kommentarer
Postat av: Ine

Tack superduper moster för att jag fick vara med dig igår!!!! :) <3

2009-10-18 @ 15:54:25
URL: http://gruvans.blogspot.com/
Postat av: Moster

Ja de var så lite så. Det är jag som hade turen att få vara barnvakt åt dig;)<3 Kan hoppas på att de blir fler gånger ;) hehe....

2009-10-18 @ 18:27:28
URL: http://johannagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0