Sommarlov!!!

Idag skickade jag och emelie in slutversionen på rapporten vi skrivit nu i några veckor. Så nu är det bara vänta på att rättningen är klar så man får veta hur de gick!

Så nu har man äntligen sommarlov. Det var verkligen efterlängtat och behövligt nu efter det här tuffa och intensiva året.
Alla tentor är klarade nu också. Hur skönt som helst, så nu får man gå ut på praktik till hösten=)
Undrar vart man får vara bara?!
Kan ju hoppas man får veta det snart.

Nu håller jag på att försöka packa lite, både till Kroatien dit jag åker på söndag och grejer som pappa ska ta med sig hem när han kommer imorrn.

Som sagt på söndag åker jag ner till Kroatien i en vecka, där Nattis och Emelie redan varit en vecka.
De ska blir riktigt skönt!!
Så imorrn natt ska jag försöka fördriva tiden nere på arlanda i 6 timmar.
Så jag hoppas lite på att tåget är försenat :)
Det är väl första och ända gången man hoppas det och bara för det så är det väl i tid.
Så ha ni inget annat för er imorrn natt så kan ni gärna höra av er och roa mig lite...heheh =P

Näe nu ska jag ta o packa vidare innan Sandra kommer hit.
Middag och myskväll ikväll!! =)

Sköt om er allihopa här hemma så hörs och syns vi när jag kommer hem igen!!
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0