Det är ju sommar!!

Nu var det ett tag sen igen den här lilla bloggen blev uppdaterade.
Men jag skyller på att det är sommar och att det varit kanon väder den senaste tiden ;)
Så när jag inte jobbat har jag passat på att njutit av solen och värmen =)

Det har väl itne hänt så mycket sen sist tror....
Har mest blivit att man jobbat och när man varit ledig har man njutit av solen och värmen som äntligen har kommit =)
Så nu är det bara att hoppas på att vädret håller i sig resten av sommarn också!!

Imorron är det äntligen lördag igen.
På dan ska jag först jobba och sen på kvällen ska jag iväg till min kära syster på tjejfest. för hon fyllde 25 förra helgn. Så nu är hon halvvägs till 50 ;)  hehe...vad snäll man kan vara =)

Vi får väl se om vi hittar oss ut på krogen också. Det visar väl sig.
Men partay blir det då ialf ;)


Näe nu är det nog dags för sägen, så jag orkar upp imorrn när klockan ringer!!

Trevlig Helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0