Snart är sommarn slut....

Vart har den här sommarn tagit vägen?! Den har bara sprungit förbi känns de som.

Inte långt kvar nu till skolan börjar igen. Då är de praktik som gäller i 15 veckor.
Har fått praktiken här i Hudik, så jag blir hemma hela hösten. Ska bli riktigt kul faktiskt =)

I måndags var jag, syrran, wilmer, kusin carro och mamma upp till Härnösand och hälsade på några släktingar. Det var riktigt kul att träffa dom igen. Vet itne hur länge sen det var sen sist, men de var några år sen...
Kan ju hoppas att de inte dröjer lika länge till nästa gång!

Idag har jag varit ledig. Så jag har varit barnvakt till älsklingskille min med Carro. De gick så bra så, han är ju så snäll o go lillkillen :) 

Imorron är de dags att jobba igen.... bara 6 pass kvar nu :) Skönt skönt!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

så du stavar johanna! ;)

"Ska bli rikgit kuk faktiskt =)"

2009-08-13 @ 12:09:24
Postat av: Moster

haha...ojdå, vad duktig man är på att stava ibland :P Men nu ser de lite bättre ut=) Tack så mycket carro!!

2009-08-13 @ 22:32:49
URL: http://johannagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0